Tisztelt leendő első évfolyamos levelezős Hallgatónk!

A tanévkezdéssel kapcsolatos minden információt és linket összegyűjtve megtalálja honlapunk gólyáknak kialakított felületén.

Rektori köszöntő

Kérem, hogy az alábbi tájékoztatót nagyon figyelmesen olvassa el! A vastag betűs linkeken megtalálja a további információt.

A beiratkozásra az első konzultációs alkalommal kerül sor.

Ezt megelőzően az előre géppel, pontosan kitöltött, letölthető beiratkozási lapját, aláírva, beszkennelve legkésőbb szeptember 1-ig a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldje el,
a levél tárgyában jelölje, hogy melyik szakra nyert felvételt.

Az első konzultációs alkalom helyszíne és időpontja szakonként a következő:

Szak Helyszín 1. konzultáció

Földmérő és földrendező mérnök (BSc) alapszak

Pirosalma utca 1-3. 226. terem

szeptember 23. 8 óra

Villamosmérnök (BSc) alapszak

Pirosalma utca 1-3. 226. terem

szeptember 23. 8 óra

Mechatronika (MSc) mesterszak

Budai út 45. K.26. terem

szeptember 18. 8 óra

A beiratkozásra kérjük az alábbiakat hozza magával
(amennyiben a mechatronikai mérnök szóbeli elbeszélgetésen a másolatokat már leadta, akkor nem kell ismételten elhoznia):

  • eredeti, aláírt beiratkozási lap
  • 1 db 3,5x4.5 cm méretű (útlevél minőségű, világos hátterű, egy évnél nem régebbi) fényképet
  • eredeti érettségi bizonyítványát/felsőfokú oklevelét + MÁSOLATÁT
  • eredeti nyelvvizsga bizonyítványát + MÁSOLATÁT
  • kék színű golyóstollat.

Kérjük, hogy a NEPTUN FELÜLETÜKÖN FELTÉTLENÜL TÖLTSÉK FEL adataikkal a következő kötelező rovatokat:
A Neptun honlapon létrehoztunk a felvételizőknek egy tájékoztató oldalt: https://neptun.uni-obuda.hu/felveteli,
itt pedig egy rövid útmutatást talál a kötelező adatok feltöltéséhez.

  • TAJ szám,
  • E-mail cím,
  • telefonszám,
  • adóazonosító jel,
  • bankszámlaszám,
  • állandó lakcím és az esetleges tartózkodási cím,
  • személyigazolvány adatai (azonosító, a kiállítás dátuma, az érvényesség kezdete/vége, a kiállítóhely),

Az első éves hallgatóknak a tantárgyak felvétele (mintatanterv szerint) egységesen történik, így ezzel kapcsolatosan Önnek nincs feladata.
A FÉLÉV IDŐBEOSZTÁSA:

Szak Helyszín
1. konzultáció
2. konzultáció
3. konzultáció
4. konzultáció

Földmérő és földrendező mérnök (BSc) alapszak

Pirosalma utca 1-3.

szeptember
23. - 26.

október
14. - 17.

december
2. - 5.

 -

Villamosmérnök (BSc) alapszak

Budai út 45.

szeptember
23. - 25.

október
14. - 16.

november
4. - 6.

december
2. - 4.

Mechatronika (MSc) mesterszak

Budai út 45.

szeptember
16. - 18.

október
7. - 9.

október
28. - 30.

november
25. - 27.

Korábbi felsőoktatási tanulmányai alapján KREDITÁTVÉTELI KÉRELMET a képzés során egyszer nyújthat be, a képzés kezdetén. A kreditátvételi kérelemhez nyomtatvány letölthető a linkről. A kérelmeket a regisztrációs hét hétfőjéig (2020. augusztus 31.!) kell a tanulmányi osztályon leadni, vagy szkennelve elküldeni, melyhez mellékelni kell a kérelemben szereplő tárgyak hivatalos tantárgyi tematikáit is.

PASSZÍV FÉLÉVre vonatkozó kérelmek intézése (aki tanulmányainak megkezdését a következő tanévre halasztja): a regisztrációs hét első napjáig a NEPTUN rendszeren keresztül történik. A kérelem mellett szükséges az előre kitöltött beiratkozási lap, 1 db igazolványkép, meghatalmazás (nem személyes iratkozás esetén) leadása a tanulmányi osztályon, valamint 4000 Ft befizetett passzív félévre vonatkozó díjtétel a Neptun rendszerben.

ÖNKÖLTSÉGES HALLGATÓK számára a beiratkozás feltétele a Neptunban kiírt alapdíj 50%-ának átutalása a regisztrációs hét utolsó napjáig az alábbi számlaszámra: 10032000 - 00291350 - 01120008. A közlemény rovatban fel kell tüntetni a Neptun kódját (felvételi értesítésen szerepel) az alábbi minta szerint: NK-NEPTUNKÓD, név.

Céges fizetés esetén a számlakérő nyilatkozat letölthető a linkről.

Kérjük a mozgásszervi, érzékszervi vagy beszédfogyatékos, autizmus spektrum zavarral vagy egyéb pszichés fejlődési vagy magatartás szabályozási zavarral küzdő hallgatóinkat, hogy az állami támogatás megigénylésének érdekében a mellékelt NYILATKOZATOT szíveskedjen kitölteni, és beiratkozása alkalmával a kari Tanulmányi Osztály illetékes ügyintézőjének leadni.

Ha bármilyen kérdése van írjon a Tanulmányi Osztály e-mail címére (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.), vagy hívja az egyetem 22-200-400–as központ számát és kérje a Tanulmányi Osztályt.

Az Óbudai Egyetem hallgatói ingyenesen tölthetik le és telepíthetik akár 5+5 asztali számítógépre és okos eszközre az Office 365 ProPlus programcsomagot a regisztrációt követően. Kérjük töltse le a Microsoft Teams szoftvert, mely egyetemünkön az online kurzusok eszköze.

Kérjük, folyamatosan kísérje figyelemmel KARUNK HONLAPját, melyen sok hasznos információt talál.
Karunk legfontosabb híreit FACEBOOK oldalunkon követheti.
Kövesse karunk INSTAGRAM oldalát!
Egyetemünk TANULMÁNYI TÁJÉKOZTATÓJA itt elolvasható.